tibor2 2009.01.02. 11:55

Hát ez döbbenet!

Sajnálattal, de úgy kell kezdenem az új évet, hogy visszaesett a google pagerank értéke az oldalnak 2-re, mivel egyes oldalak becsaptak és míg én bőszen kint tartottam a linkjüket ők már rég levették az enyém. Időközben rájöttem, hogy a linkcserélő portálokon linket elhelyezni szart sem ér, mert azoknak csak a főoldala nagyobb pagerank értékű viszont a kategóriákba soroláskor, azoknak az oldalaknak, ahova a linkünk kikerül semmi vagy esetleg egyes értéke van így a google értéklistáján is alig ér valamit, míg mi bőszen őket reklámozzuk és nekik 5-6-7 pagerankjuk van mi alig kapunk érte valamit. Ezentúl szeretnék köszönetet mondani azoknak, akik nem vették le a linkem, az övéket én is fenn hagytam, de lett egy csomó szabad helyem, amit most szintén linkcsere programba bocsátok, várom a folyamatosan üzemelő bloggerek jelentkezését, a minimum mindössze napi 50-100 látogató legalább. Azok, akik jelentkeznek a partneroldalaink dobozba fognak bekerülni. Szóval várom a jelentkezéseket, bármilyen tartalommal bíró blog jelentkezhet.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapieletunk.blog.hu/api/trackback/id/tr24853028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása