A Korreszpondent.net hírportál vasárnap délelőtti értesülései szerint eddig százötvenöten haltak meg az ismeretlen vírus okozta tüdőgyulladásban. Az Egészségügyi Minisztérium szombat esti adatai szerint a járvány kitörése óta 969 247 ukrán állampolgár betegedett meg a szezonális influenza és alsó légúti vírusos fertőzés okozta kórban.
Kárpátalja megyében a megbetegedések száma szombat estére elérte a 31 868-et. Itt egyelőre egyetlen esetben sem mutatták ki az A/H1N1 vírust.
A Kárpátinfo.net a következőket írja:

Az még továbbra sem ismeretes, hogy pontosan milyen vírus okozza a tömeges megbetegedéseket.  Eddig már több sajtóorgánum megszellőztette, hogy nem hivatalos források szerint tüdőpestis tombol az Ukrajnában, amit azonban állítólag a tömegpánik elkerülése érdekében, és a közelgő elnökválasztásra való tekintettel eltitkolnak az ország vezetői. Mint arról beszámoltunk, a minap az ukrán titkosszolgálat letartóztatott egy férfit, aki az interneten pestises megbetegedésekről adott hírt.

A költségvetésünkben nincs elegendő pénz a járvány elleni harcra. A Kommerszant szerint a legalapvetőbb intézkedésekre egymilliárd hrivnya kell, ám az Ukrán Nemzeti Bank (NBU) közölte, hogy ennyi pénz nem áll rendelkezésre, mert csak 608 millió hrivnya nyeresége volt az idén.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapieletunk.blog.hu/api/trackback/id/tr861513009

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A H1N1-nél is fertőzőbb vírus 2009.11.09. 19:05:20

Máris ezrek vesznek részt az LMP „Vegyél részt a demokráciában!” kampányában. Előkampányának első két hetében 10.000 ígéretet és több mint 1000 internetes regisztrációt gyűjtött az LMP. A regisztrációkat mától nem csak online eszközökkel, h...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Még becsületes! 2009.11.09. 17:00:46

Igen! Igen!

Maximálisan igaza volt annak, aki azt a
felmérést készíttette, amelyben kiderült
a baloldali érzésű emberek szívesebben
oltatják be magukat.

Én centrista voltam.
De elmentem és beoltottak.

Amint kijöttem a rendelőből egy pillanatra elvesztettem az eszméletem.

Aztán arra tértem magamhoz, hogy Orbán
Viktor fotóít tépdesem a falakról.

Éjjelente a várost járom önkívületi állapotban és baloldali szórólapokat osztogatok.

Megállapítottam, hogy a FLUVAL elnevezés
valójában a kommunista szó ógörög megfelelője!

De lebuktam.

Éjjel a Balatoni úton a szoborparkban.

Épp egy lopott Zil teherautóval akartam
Lenin, és Marx szobrát ellopni, hogy visszahelyezzem őket eredeti állapotukba.

Itt a kórházban jó.

Elvtársnak szóllíanak.
Csak a gyógyszerekkel van baj.

Csak a vöröset veszem be!
süti beállítások módosítása