A chat.hu magyarország legnagyobb chatoldala és no persze az ország legbutábbjainak a gyűjtőhelye.Tisztelet a kivételnek, ami akad bőven, de mégse elegen vannak a buta plázacicák, camsexelni akaró rémronda tinik, a buzik, lezbikusok és bisexuálisak statisztikai kiegyensúlyozásában. Szívem szerint az összes regisztrálni kívánó embert egy alapos IQ tesztnek vetném alá és csak úgy kapnának aktiváló linket, ha legalább elérték a 80-at. Bátorkodok néhány mondatban összefoglalni a chatelő emberek típusait.

Buta plázacicák

Talán ebből akad a legtöbb, nekik hobbinak számít a haverokkal való lógás, minden sor végére bármi is legyen az értelme kibiggyesztik az XD-t. A legtöbbnek halvány földrajzi ismerete sincs ugyanis a minap történt velem, hogy bejött hozzám privátba egy és megkérdezte hol lakok, mire én kultúráltan válaszoltam neki, hogy Kárpátalján ő meg erre azt a kérdést tette fel nekem, hogy az melyik megyében talállható?

Camsexesek

Hát ezeket puszta szánalomból válogattam be. A lényeg, hogy ha bemegyek a 15-20 vagy az előszobába ott minden harmadik sorban a következőt lehet olvasni: "Lányok camsex? xy helyről való xy korú fiu vagyok." Ezekbe viszonylag szorult valami értelem, de az életben való komunikatív készségük mélyen a béka segge alatt van. Talán, ha nem a neten lógnának, hanem élnének valamilyen minimális társasági életet, könnyeben tudnának ismerkedni.

Buzik

Általában camba verik egymásnak, egye a fene a gusztusukat, csak ne divatból híresztelnék magukat, meg legalább lekorhatároznák a képeiket.

Lesbiek

Egy fokkal jobbak a fenti buziknál. Képeket küldözgetnek egymásnak agy camba masztiznak és a leginkább rájuk jellemző dolog, hogy bunkónak tartják a tőlük milliószor egészségesebb lelkiállapotú férfiakat.

Normális, kulturált, értelmiségi vagy egyszerű emberek.

Ezt a négyet azért vettem egy alcím alá, mert olyan kevés van belőlük a chaten. Általában a földrajzi(említést érdemelve itt a Kárpátalja szoba) vagy a társalgó szobák látogatói. Sajnos nagyon kevesen képviseljük ezt a réteget a chat.hu-n. A többi értelmes embernek egész egyszerűen nincs internet hozzáférése vagy nem chatel.

A chat.hu-nak nem ártana bizonyos intézkedéseket tenni az első négy emberi típus drasztikus csökkentése és elhatárolása érdekében a normális emberektől. Mert amig ez így marad én a 12 éves hugomat, biztos nem fogom chatközelbe éngedni, mert az eddigi szabályozásaik mind kevésnek bizonyulnak a fiatalok védelme érdekében.

Kilétemet felvállalva tiborka16 a chates nickem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapieletunk.blog.hu/api/trackback/id/tr11807974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annamari 2008.12.06. 22:52:20

Ez a beirás tetszik.. komolyan.. én is utálok a chat.hu-n lógni.. és legfőképpen amiatt amik a fenti cikkben olvashatók.! Gratula

tibor2 · http://e-karpatalja.blog.hu 2008.12.06. 22:57:36

Köszke szépen, jobb veled jóba lenni, mint haragban.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2008.12.07. 14:40:42

Egyszer már tényeg megnézem azt a helyet, amilyen legendák járják körül. Bár ismertem pár embert, aki ott chatelt, úgyhogy van róla egy elképzelésem, hogy miféle színvonal lehet ott

Dead-End 2008.12.13. 20:11:41

Regisztrálva vagyok ott én is már hosszú ideje, de nem chateltem többet úgy 3 óránál. Nem hiányzik az életemből. :)

Egyébként chates tapasztalatokról én is írtam. :)
süti beállítások módosítása