tibor2 2008.12.30. 15:50

B.U.É.K. 2009!

Még egy év eltelt, bár a blog nincs még egy éves én azért tartanék egy 2008-as év végi összefoglalót. A márciusi kezdettől október hónapig igaz nem sok és nem is tartalmas bejegyzést tudtam publikálni, de októbertől megszállt a blogolhatnék. Sikerült a google nyilvántartásban elérni a 3-as pagerank-ot, egyes posztjaim címére a kereső az első találatra helyezi a blogot. Bár az iránt nincs kivetnivalóm, hogy nem kerültem még sose be az index ketrecbe, de a blog.hu címlapjára kikerülhettem volna legalább egy posztommal. Nem értem, hogy az érfelvágós világfájdalommal küszködő emo-s kiscsajok minek kerülnek fel? Ez lenne az ami érdekli az embereket? Hát ez lenne a világ 2008-ban? Világfájdalom? Szerintem neki nem az van, csak olyan csunyák, hogy egy értelmes fiú se néz rájuk és ez a kínjuk. Mert senki se szereti az olyanokat, akik folyton csak depresszionálnak és az ereiket vagdossák. Na róluk ennyit  így is van belőlük elég a világon nem akarom még én is őket reklámozni. 2009-ben csatlakozik egy új szerkesztő a bloghoz „don rooster” személyében. A chates barátaimnak a félreértés elkerülése végett megemlítem, hogy nem don zupp egyik álneve. Ennyit a blogról. Most jövök én.

2008-ban letudtam már a 11. osztály felét, de még most jön csak a neheze, a teszt és nemrég kellet megtudnom, hogy már az ungvári egyetemre a magyar szakra idegen nyelv tesztet kell adni, hát egy világ dőlt össze bennem. Ha semmi sem sikerül ez lett volna a mentőcsónakom, mert a beregszászi főiskolára biztos, hogy nem megyek. Két okból is: mert az ottani diplomával ki is törölhetem, másrészt jártam Beregszászba tanulni 5 évet és már unom. A második ok meg az, mert Ungváron sokkal jobb nők vannak. Most már télleg tanulni kellesz, de így őszintém még magam sem tudom, hogy mire menjek, mert sok minden érdekel. Sőt majd májusban ez lesz a blog szavazásában.

Drága olvasóim! Ennyit 2008-ról, az éven több posztom már nem lesz. Ezért szeretnék mindenkinek sikerekben gazdag és boldog új évet kívánni. Remélem, hogy 2009-ben is olvasni fogjátok  a megújoló blogomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapieletunk.blog.hu/api/trackback/id/tr41848824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása