tibor2 2008.11.27. 23:13

Szalagavató

Végre már csak eggyet kell aludni és elérkezik életem eggyik legnagyobb eseménye. November 28-án, Kárpátalján a Bátyúi Középiskolában kerül sor a SZALAGAVATÓmra. Én is és szerintem az összes végzős társam már nagyon várja a holnapot, lehet ők már alusznak ilyenkor, de én még gondoltam világgá kürtölöm a hírt.

Minden nagy ünnep szervezése és lebonyolitása sok idegességet és veszekedést vált ki a szervezőkből. így volt ez velünk is(velem főleg táncpartner kérdésben). De holnap 17 órakor, mikor bevonulunk egymás kezét fogva, akkor mind a múlté válik majd, és csak a jelenre, arra a röpke két órára kell koncentrálnunk majd. De ezt a legnagyobb figyelemmel kellesz csinálni, hisz ott mi leszünk a középpontban, minden rólunk fog szólni. Igazán remélem nemfog majd az örömtől a kikapcsolni az agyam és senkié se, hogy le ne égjünk, mert egy olyan próbánk nemvolt, hogy minden zökkenőmentesen ment volna. Nah de minden ott fog eldőlni. Szombat estére megirom, hogy milyen is volt, de most már 23:10 és huzok aludni, vagyis csak megpróbálni aludni, mert nemhiszem, hogy az most menni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapieletunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2792327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása